Bestorps båtklubb© 2007

Bestorps båtklubb

Åter till startsidan

Allmänna arbetsdagar genomförda 2010

Genomförda aktiviteter: Justera stolpe i båthuset, röja sly vid båthamnen och transportera undan sly och grenar till ristippen bakom nya brandstation. Städade ur lite gammal bråte ur båthuset.
Ansvarig bryggombud: Mats Riiga

Lördagen den 19 juni 09:00-12:00
Genomförda aktiviteter: Rengörning från näckrosor runt brygga 1, putsa fönster inne och ute båthuset samt klubbhuset.
Ansvarig bryggombud: Mattias Norling

Medtag gärna: Verktygslåda, prylar för fönsterputsning, verktyg för att röja sly och klippa buskar.

Fredagen den 14 maj 09:00-11:00
Genomförda aktiviteter: Sätta tillbaka fönster i båthuset.
Ansvarig bryggombud: Michael Lööw

Onsdagen den 5maj 18:00-20:00
Genomförda aktiviteter: Måla och kitta fönster i båthuset.
Ansvarig bryggombud: Ulf Törnquist

Söndagen den 2 maj 09:00-12:00
Genomförda aktiviteter: Lagade fönster på båthuset, målade flera fönster och förbättrade kittning av fönster. Inoljning av brygga 1, iläggningsbryggan, kanotbryggan, hamnbryggan och paviljongen. Snyggade till buskarna vid båthuset.
Ansvarig bryggombud: Jonny Karlsson
Här finns bilder från arbetsdagen.

Lördagen den 17 april 09:00-12:00
Genomförda aktiviteter: Justera brygga 2 som låg snett, Byggde och bytte landgång till brygga 1, Byggde stöd för fönsterhanteringen, Inoljning av brygga 2 och 3, Reparation av kanotbryggan, Skräp bortforslat.
Ansvariga bryggombud: Michael Lööw / Per Trofast

Kontakt:  arbete@bestorpsbatklubb.se