Ställplatser för husbilar

I båthamn finns 3 ställplatser för husbilar i direkt anslutning till bouleplanen, se skiss överbåthamnen.

• I båthamnen finns tillgång till el, dricksvatten, gästtoalett, sopkärl (V18-41), grillplats, sittgrupper, bouleplan, kanot/kajak-brygga och badstege längst ut på brygga 2.
  • Ingen bokning, först till kvarn-principen gäller.
  • Betalning via Swish se anslagstavla i båthamnen.
  • Genom att använda båtklubbens ställplatser, så godkänner och accepterar du båtklubbens båtklubbens regler.
  • Fri placering inom hela den gröna ytan, i skiss nedan.
  • Vi önskar er en skön stund hos oss!

Praktisk information om ställplatserna

• Yta: Hela den gröna ytan får användas, men lämna minst 1 meter runt boulebanan.
  • Öppet: Året om
  • Avgift: 175 kr/natt som betalas med Swish vid ankomst, ange registreringsnummer på husbilen och mobilnummer i meddelandefältet.
  • Bärighet: Gräsytorna kan bli mjuka om det kommit mycket regn under en period.
  • Begränsningar hur länge man får stanna: Nej
  • Bokning: Bokning av platser går ej att göra, drop-in gäller i mån av plats.
  • Medlemmar hos SCR: Nej
  • El: 2 st CEE uttag med personskyddsautomat i belysningsstolpen vid bouleplan.
  • Sanitär anläggning: Vattentoalett på sidan av klubbhuset.

Har du inte Swish / If you don’t have swish

Lägg svenska pengar i brevlådan på gästtoaletten och skicka e-post till styrelsen@bestorpsbatklubb.se. Märk e-posten på samma sätt som om swish skulle användas, se resp instruktion.

Put swedish money in the mailbox in the guest toilet and send an e-mail to styrelsen@bestorpsbatklubb.se. Mark the e-mail in the same way as if Swish were to be used, see instructions.

Sidan senast ändrad 2023-12-10